O víkendu mě Vodafone v souvislosti se začátkem nového zúčtovacího období (u mě 16. v měsíci) konečně převedl na jejich nový systém. Ihned po přihlášení se Vodafone omlouval:
Dobrý den, převedli jsme Váš zákaznický účet na zcela nový systém, který přináší větší flexibilitu v aktivaci služeb a lepší kontrolu výdajů. Protože jde o komplexní změnu, načítání některých položek v internetové samoobsluze může probíhat pomaleji. Prosíme o trpělivost. Usilovně pracujeme na tom, aby systém běžel co nejrychleji a bezchybně. Děkujeme za pochopení. Váš Vodafone
Jediné, co jsem v systému v ten okamžik postrádal, bylo vyúčtování (ale v pohodě - byl víkend). V pondělí se vyúčtování objevilo a šlo ihned uhradit platební kartou. Trochu jim vázla informace o zpracování platby. SMSka s potvrzením dorazila vzápětí. Informace v samoobsluze se objevila s denním zpožděním dnes ráno.
Takže v současné době jsem převeden na nový systém, web ukazuje všechno, co by (aspoň podle mě) ukazovat měl. S rychlostí je to zhruba stejné jako předtím. Z hlediska vzhledu doznal web samoobsluhy menších designových změn, informačně zůstává při starém. Zobrazuje prakticky stejný graf o vyčerpání volných jednotek jako stará verze.
Jediná výrazná změna po přechodu na nový systém je možnost aktivovat si nějaký balíček okamžitě a nikoliv až k dalšímu zúčtovacímu období, což je velmi příjemná změna. Zatím jsem na paušálu moc krátce na to, abych mohl referovat o tom, jak moc je to výhodné/nevýhodné, nicméně podle předběžných odhadů jsem na tom stejně jako s předplacenkou, když vezmu v úvahu dotovaný telefon. Jelikož ale původní nabitá karta přestala existovat (tj. včetně slev, viz), tak stejně nemá cenu to řešit :-)
Komentáře